L Y C K L I G ♥

HEJ :)
just nu sitter jag bara här i min lilla pyjamas och är allmänt glad :)
var i skolan å typ chilla idag, somna på matten när vi kolla film xD (a) haha ♥ stack där ifrån vid tyo 13.15 drog till stallet, men ponnyn va jätte trött så bytte bara vatten åt henne i hagen så åkte jag till Niklas, bakade kladdkaka, mums ♥ hade en allmänt jätte underbar eftermidda me världens bästa pojkvän :) ♥ asumsås :) kom hem å chilla eftersom man inte har några läxor ;D fick oxå veta att jag får MVG i slutbetyg i spanska :D hihi jag e stolt iaf :)

imorron har jag "studiedag" :p ska upp hyfstat tidigt å rida, sen ska jag shoppa me mammi :) niice ;)
de va allt jag hade å komma me :p
btw, om de e fler än niklas som läser min blogg, vad tycker ni om min header? :) 





en glad 
 A l E x A n D r A    l I n N é A ;)

Kommentarer
Karro

SKITSNYGG!!! :D <3



Blogg: http://kejrowlajn.blogg.se/
2011-06-07 @ 22:47:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback