Måndag?

jag tror iaf att de e det x)
idag har jag i vilket fall haft en bra dag! :) började med lite sovmorron, NICE! :D sen frukost å vidare mot outlet å shopping, fick inget men mamma handla :p kom hem käka lunch för att sen dra till brottby :) de va helt jätte galet skönt att bara va där ute, fixa lite valakarna får gå ute hela tiden nu för de har s¨å mkt bete :) ponnyn e jätte kär i sin nya "mamma" som hon tror att de e x) haha ja alla va glada helt enkelt :)
sen åkte jag hem duscha å käka sen drog jag till Niklas :) bakade kladdkaka å tittade på greys anatomy :) d' va nice de :)
nu e jag jätte jätte trött :) ska tydligen upp å ut å gå med min mor imoron :P
god natt :)

Lampa å ponnie :)
haa dät <3
alexandra hästtokig Linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback