midsommarafton

de är det idag, de har fan gått 2 veckor på sommarlovet :o fan oxå.
årets midsommar började bättre än de någonsin gjort tror jag. gick upp 04.42 fixade å drog till stallet i brottby :) mockade å gjorde 30 höpåsar. nu e jag trött på höpåsar, å lika många blir det imorron -.-' jaja, när de va klar så red jag ggr 2 :D de va typ ybernice :) blev typ jätte super glöad av det, de gick bra med båda, speciellt Lasse :)

kvällen har spenderats med världens bästa <3 hos mina grannar träffat massa trevligt folk :) å världens sötaste barn i hela sverige tror jag fan! jag vill oxå få ett så gulligt barn! :o inte nu alltså :P <3
jag ska nu gå å lägga mig bredvid min underbara älskling (: e så galet trött :o
soooov gött! :)

sväva över ängarna :)
alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback