Ni vet hur ni får allt ni vill ha..

och ni lyckas alltid, oavsett vad som krävs.

heeej! :)
jag ska strax till Niklas men tänkte slänga in ett litet inlägg innan bara :p
idag e det torsdag, jag gick upp 04.35 åkte till Brottby gjorde klart i stallet å sen red jag Gina å efter de Ponnyn :) drog hem vid 11, typ sov en stund x) åt stuvademakaroner med falukorv t lunch MUMS! :) sen städa jag, jag hatar våran nya damsugare! den suger apa! -.-' sen packade jag inte för faaaaalsterbooo!!! :D  E SÅÅÅ STAGGAD! :D för er som inte vet det så e det typ en av världens största hästtvälingar nere i skåne :) de e bäst! :D haha har iaf packat. sen duscha jag å nu ska jag som sagt till niklas :) imorron e de upptidigt till stallet igen å va där heeela dan, alltså ingen uppdatering antagligen :/ men på Lördag dåå bär det av! :D ska sitta i bilen i typ 7 timmar x) så kmr hinna uppdatera då iaf :) <3
nu ska jag dra :p haa det! :) <3


random bilder som vanligt :)
Alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback