var tog tiden vägen?

ja asså tiden bara försvinner :o jag hinner inte med själv. jag har fullt upp hela tiden asså :o
drf blir det tyvärr dålig uppdatering sry för det :/
de som har hänt den senaste tiden är att jag har:
1. varit å shoppat me fillan :p, nice :)
2. varit i stallet, både brottby å säby
3. varit på värsta fiina bröllopet :D de va sjukt kul att jag fick va me :)
4. åkt på äventyr med ponnyn (:
5. varit med min underbara pojkvän :) igår (den 20e) va våran 3 månadersdag :) <33
6. ridit på super fina Lasse hästen (den heter egentligen Last april) :D
7. blivit jävligt blöt i regnet
ja de e typ de x) då va ni lite uppdaterade iaf ;)
jag måste sova nu så jag orkar me morgondagen :)
pöss god natt :)

Raaandomos :D
Alexandra Niklas Linnéa Öhman :) <33

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback