B A D

Hej, jag har haft en skit dag, jag vill bara försvinna just nu.
Lång fucking skoldag. de sög apa. jag typ höll på o sömna oxå för jag typ inte sov nått i natt, jag e trött på allt, var på dåligt humör hela jävla dan, jag e trött på människro som inte fattar när de räcker. när gränsen är nått. de e lixom inte kul länge. sen åkte jag till stallet trotts att jag inte ville, för jag va så trött o arg. Men iaf, jag bestämde mig för o inte rida, skulle ist gå ut o gå. de sluta me att ponny jäveln sparka på mig, så nu har jag ett märke på höften. TACK. åkte hem o typ städa, duscha o nu sitter jag o väntar på niklas :p
hej då


Alexandra vill dö Linnéa

Kommentarer
Niklas

Dör du, dör ja :( <3



2011-03-31 @ 21:45:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback