Big moose hotel

jag vaknar till för att vi stannade till o skulle köpa lite små saker. Pappa frågar om jag vill ha något, o hag vill ha fruktnappar. sebbe o pappa går in för att handla. o jag börjar frysa så jag bestämmer mig för att klä på mig lite. När jag fått upp ögonen, börjar jag titta upp titta mig om kring, var är vi egentlkigen? på mackens tak står det Dazirts macken Åsarna. ahaaa (jag har ingen anning var vi är :s) när jag tuittar ut så kliver ett äldre par ut genom dörre, de sätter sig i en stoor bil. mannen går till förarsätet i sina stora svarta gummistövlar. kvinnan har en fluffig tröja, förstora stövlat och handväskan runt halsen, jaha de här var ju roliga typer.. :p de sätter sig i den stora bilen, och startar för att åka iväg, de börjar rulla, de är då de skumma i de här kommer in, (antagligen säger jag det här för att jag är 08:a xD ) de har ett slä bakom sig, de ser ut som ett flak me väggar lixom o små fönster, ovanpå allt detta så står två st sånnan där som man ser på tv efter hundspann i typ snowdogs. asså en stor kälke¨typ xD haha jaa dålig förklaring :p Alexandra räknar snabb matte att de va hundar i "boxen" bako¨m bilen. Stackars dem.. de körde jätte fort :o men men. e va lite spännande sådär.. :p sen när vi åker där ifrån så står det "Big moose hotel" o så va de en fet älg på taket x) sen efter det så förklarade Pappa att vi var i Åsarna, tydligen ett känt längdskidåknings ställe. ahaaa (?) jaja.
Klockan är 18.45 o vi e snart framme i Månsåsen ;) mina ben o min rumpa sover = obehagligt xD
nyss åkte jag förbi ett stall med kor ;)
hahahaha RANDOM inlägg ;) så kan det gå när man är trött, glad o tjock = tgt!  ;D höhöhö MAJS!

om jag en kunde beskriva hälften av hur mkt jag älskar min ponny så skulle ni bli rädda.. :)


Lite ego sådär :) <3
jag har självförtroende just NU!
alexandra SNYGG Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback