dålig uppdatering.. :o

inte bra av migg asså :o fan, men jag har haft fullt upp här i jämtland, igår var det fredag o vi var i bydalen, jag åkte bräda o de gick inge vidare -.- de va kallt o regnade, inge bra snö heller så de va sådär.. kom hem o va dygsura  o sen blev de inte så mkt mer, åt tachos o sen kolla lite tvo sova. Idag Lördag var vi i persåsen o först åkte vi skidor ett tag, FAN va länge sen det var jag åkte skidor! xD hahaha de gick iaf ganska bra ;) efter det blev det fika o kolla lite skidor på tv ;P efter dee så drog vi ut i backen igen men den här gången var det dax att åka Bob, (typ som snowracer fast inte riktigt.. :P) i branta o sväääängande backar ;) skit kul vare! :) Sen åkte jag skoter tillbaka till familjen segers huus, eller asså jag åkte på ett flack bakom lixom :P nu har jag varit inne o värt mig ett tag, ska hjälpa Ebba ute i stallet om ett tag ;) oooom jag orkar gå ut.. (a)
ja de e väl de. Imorron är det söndag!!! :D :D då ska jag åka hem o alla andra kommer oxå hem! :D UNDERBART! låter jätte konstigt men jag längtar till att skolan början eller egentligen inte men att alla kommer hem iaf! :)
Kraaamaaar från kylan! :)

doodis! :)

L Y C K A <3

alexandra linnéa


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback