GANSKA

HAHAHA här sitter vi (jag) o tycker att det är extremt kul att Niklas tangentbord kan blinka :D Haha Niklas tycker tydligen bara att de e kul för att jag tycker de e kul x) assssåå jag ska berätta för er om min dag :) ! gick upp o red först :p de gick sådär, sen åkte jag hem o typ låg på soffan i säkert två timmar x) sen duschade jag o åkte till skola, hade utvecklingssamtal i typ 25 min. seeeen gick jag till centrum o köpte en bok :p eefter de gick jag tbx till skolan o gick me Niklas hem :p vi har kollat på G-force :D haha deeeeen va bra :D Haha och enligt Niklas så är jag tydligen precis som marsvinen i filmen :p hahahahahahahahaa veem vet de kanske stämmer xD
jaaaa nuu tycker jag att vi ska gå o baka eller äta glass :) :D
jamendåså :p såå får de bli :)
haha ser jag ut som ett marsvin?? :p
jaaa alla måste kramas :) <3
AlExAnDrA lInNéA (:

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback