Han jag inte behöver fixa mig för <3

han gör mig glad :) <3
Heeej!!! :D jag vet att jag inte får vara glad men just nu är jag det iaf :)
Idag är det måndag, ny skolvecka, Jippie -.-' aja, hade matte, geografi, o svenska. På eftermiddan var det "buffertdag" i svenska, vi skulle sitta typ hela em och skriva en uppstatts om att va tonåring typ, det var ganska kul :) min slutade såhär: Jag tror att vara tonåring är som ett test inför livet, som ett svårt matte prov. Klarar man av att vara tonåring är resten av livet en lätt match! haha jag gillar det iaf :) slutade fett sent o kom till stallet sent, snacka me tjejorna o sen red jag ut, det va ganska halt meen de funka :P drog hem käka o ducha, haha sen kom niklas o skulle hjälpa mig med matte läxan vilket gick sådär med tanke på att matteboken e i skoolan.. :P haha. jaja, när man drog städade jag köket o vek min tvätt, gu va kul!! :o
haha o nu e klockan mycket ! GOD NATT :)

Hahaha sååå Mattias ;P

alexandra Linnéa


Kommentarer
alexandra

Skitbra slut iaf ju :) vill läsa din kladd sen förresten ;P <3



Blogg: http://aalexandralinnea.blogg.se/
2011-03-14 @ 23:06:24
Niklas

ööh vet inte varför namnet va inställt på alexandra... men från mig va de iaf.... xD //niklas



2011-03-14 @ 23:07:00
mattias

braaaaaaaaaa :P<3



2011-03-15 @ 21:23:12
mattias

faaaaaaaast, det är inte den bilden du har som profilbild på msn



2011-03-15 @ 21:59:31
Karro

Hur kunde du göra så mot Frida? Har du ingen skam i kroppen? Detta är inte första gången du gör så mot dina nära vänner, rykten sprids. Pinsamt är ordet.



2011-03-16 @ 14:20:18
Karro

Hur kunde du göra så mot Frida? Har du ingen skam i kroppen? Detta är inte första gången du gör så mot dina nära vänner, rykten sprids. Pinsamt är ordet.



2011-03-16 @ 14:20:29




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback