internet = har varit dött, min ursäkt! :p

Ja de e fan Onsdag idag o jag har inte bloggat på för många år.. (a) men som rubriken själv säger, min ursäkt är att jag inte har haft något internet.. Blää på det :o Meeen lungn bara lungn jag ska uppdatera er om läger ;)
Måndag eftersom det är sportlov åkte jag först till stallet o red på ponnyn, de gick väl sådär.. Efter de drog ja hem o typ latade mig i soffan resten av dagen, FETT värdelöst x)
Tisdag drog till stallet o red, sen blev jag kvar där trotts att jag inte skulle.. :p då drog ja o Fillan till Lidl där vi köpte voffelsmet x) när vi kom till stallet så fixade vi smeten o gjorde vofflor i en toastmaskin xD haha de gick bra faktskt :D Me smält choklad på :D höhö. När jag kom hem så låg jag i badkaret i typ 2 timmar.
Onsdag idag alltså :p tog lite sovmorgon, städade mitt o packade inför resten av veckans äventyr :p Sen drog jag till stallet och fick en vild idé om att fotta när jag red, eftersom de va fint väder idag :) höhö så jag tvingade fillan att fotta mig (a)  bilderna blev fina iaf :)  
JUSTE!! har typ "ny frisyr" har flätor som sidecut :P ! :)
ja de e väl va jag har gjort idag :P jag fottade Dexter o Fillan emn kort stund oxå :P
haha medans de 1073 bilderna förfyttar sig från kameran till datorn så ska jag äta lite midda ;)
haaa det ;)


I LOVE YOU <33

så sere ut :P
alexandra Linnéa

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback