Sthlm (:

heej :) jag är jätte dålig på att uppdatera :/ blä på mig luite faktiskt. meen jag ska försöak bättra mig :)
ja va händer i mitt liv då?
jag är i skolan, jag rider o e i stallet jag hade en heeeelt underbart bra dag i torsdags och jag spenderar väldigt mkt tid med världens bästa Niklas :) <3
Idag är det iaf Lördag, jag ska om typo en stund åka med farmor till stan o kolla på teater,  Romeo och Julia :) efter det blir det middag någonstans ;) höhö blir nog nice :)
Hoppade med mammas häst Jupiter idag oxå, de gick bra :)
jag funderade just på om jag ska ta bort mitt lösen på bloggen. Meen är osäker på det.. :p vii får se ;)
haaa det! :)

Söt ponnie min :) <3

Jupiter :)


Spola fram till 2.02 typ så kommer den bäästa biten :P heela bra ioförsig meen den delen ääger! :D <3

haa de bra :)
Alexandra Linnéa

Kommentarer
Niklas

Haha din musiksmak har ändrats sååå mycke xD <3



2011-03-26 @ 16:31:27
JennyPenny

Var du också pch såg Rome & Julia, det visste inte jag hehehe men nu vet jag det :D

Såg du den med Måns Zelmerlöw på Göta Lejon eller?? :)<3

Hihihi, ha det bra! :D<3



Blogg: http://justcallmejenny.blogg.se/
2011-03-31 @ 19:00:55




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback