hej dålig uppdatering!

förlåt jag har fan inte tid just nu.. :/ så ni kan se det som att jag har "blogg pause" så uppdaterar jag när jag kan. asså jag har typ inget å skriva om heller :/
förslag??
iaf det som händer i mitt liv just nu e typ att jag går i skolan å pluggar som en galning. JAG HATAR matte B -.- bläää. ja typ e i stallet då å då å rider på fin hästen :) jobbar å e med  min fina Niklas :)
idag var ja med klassen å kolla in Vasa skeppet, kul?? näe xD nu sitter jag å försöker få tiden att gå tills jag ska till stallet med Sandra å Jojjo :)
ha det :P <3
Oredigerad å dålig bild men jag å Zymbal iaf :) <3
alexandra Linnéa

Kommentarer
ERICA GEORGSSON - Foto&Redigering, Hästar & Vardag

Men är Zymbal ? :)



KRAM :)



Blogg: http://ericageorgsson.blogg.se/
2011-09-13 @ 15:10:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback