Gay cowboy - Part 2!

Efter att vi har fått ett flertal kommentarer om att vi ska fortsätta blogga har vi bestämt oss för att fortsätta och ge er det ni vill ha, d.v.s. oss. Först börjar vi med att svara på Felles kommentar.

felle
om Gay cowboy - part 1:
låt töntarna blogga mera! HAHAHAH OMG jag dog, fett kul. 073jag vill inte ha dig.
AHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAAHHAHJAHAHAHAH
eller ännu bättre, be dom göra en egen blogg! HAHA

- Tack! Det tycker vi också men Alex vill så jätte gärna att vi ska fortsätta skriva i hennes blogg så vi kör här istället. Mattias är lite sårad över att du driver om hans telefonnummer 073-jag-vill-ha-dig, don´t worry, jag vet vad som krävs för att göra honom glad igen. If you know what i mean! Jag kan dock inte läka hans sår eftersom att han är singel och är desperat efter en tjej, eller möjligtvis en kille också. Varför inte en apa? Han har nu ändrat sina intressen från att plocka svamp till att rida på åsnor i öknen. Vem gillar inte det lixom? TACK ÄNDÅ, VI ÄLSKAR DIG! PUSS O KRAM! FAN NUMBER ONE!

Nu, tillbaka till oss. Idag har vi inte gjort så mycket, en tråkig morgon efterföljd av julbord till lunch, lite försent eller? Nåja, that´s how we ride. Allt bra med er? Jo tack, bra med oss också. Mattias sitter i mitt knä just nu och undrar om jag kan köpa en tjej/kille/apa till honom, därför går jag ut med en annons. Blocket har anmält mig efter att jag lade ut annonsen då de ansåg att den var kränkande mot det svenska folket och samhället. Here we go:

Namn: Mattias Demirian
Årsmodell: 16 år gammal
Bor: I skogen
Hobby: Rida på åsnor
Telefonnummer: 073-nu-räcker-det-vad-fan-jag-vill-verkligen-ha-dig
Favoritfärg: Rosa
Favoritbil: Trehjuling
Drömtjej: Brad Pitt
Dröm åsna: Bamses åsna
Bästa kompis: Sin spegelbild (what the fuck?!)
Kropp: Det varierar beroende på klimat, humör och vad han äter till lunch.
Gör just nu: Sjunger "I wanna dance with somebody" av Whitney Houston. Så romantisk.
Pris: Med tanke på att jag precis bytt oljan och satt på en ny sadel nöjer jag mig med 22 kronor.

Kontakta oss på 073-ingen-vill-ha-honom!

Hussein Alavi, Mattias Demirian och inte Alexandra Öhman. Vart fan e bruden? Hon pluggar! NÖÖRD! We bad boys are hocking up some girls, for Mattias. I have mine!

Dagens:

- Hussein, jag fryser
- Jag sa ju till dig att det skulle vara kallt idag
- Men ändå, kan inte du värma mig?
- Visst, vill du ha en kram?
- ABSOLUT! Ge mig nu!
- Shit, det där kan missuppfattas.
- Det är inte meningen att du ska missuppfatta...
- Okej...
*Hussein kramar Mattias*
- Fan vad skönt Hussein!
- Va?
- Hårdare
- Snälla, ta det lugnt.
- Jag vill inte
- Varför?
- Jag älskar ju dig vafan!
- Tack.

Hojta till om ni vill läsa fortsättningen!

Kommentarer
Vanne :D

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAAHA



FORTSÄTTNING TACK!



2011-01-18 @ 18:47:01
felle

OMG JAG ÄLSKAR DET HÄR!

skriv en bok, jag skulle köpa den xD



FORTSÄTTNING! :d



2011-01-19 @ 11:25:43
Erica :D

HAHAHAHAHA! xD Fan, dom borde ju starta en komedi serie xD Hahaha garva så tårarna sprutar xD hahaha skriv mer! xD



HURRAR FÖR FORTSÄTTNING! :D xD



Blogg: http://ponnytjej.webblogg.se/
2011-02-01 @ 21:05:09
Jenny

Hahahahahahahahahahaha ni är FÖÖÖÖR roliga! :D



Blogg: http://justcallmejenny.blogg.se/
2011-02-02 @ 21:04:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback